Måste ta och peppa

Men det får bli imorgon.
Bara för att jag absolut skulle se hela big 4-spelningen på tv igår och sen gå upp vid 5 så fick jag absolut inte ihop mina 8 timmar, jag är beroende av 8 timmars sömn, så är det bara. Nu fick jag runt 4, eftersom gosegosegosekatten ju skulle väcka mig också, as usual.
Så idag var jag zombie på jobbet, men men, överlevde.
Hoppade in på virveln på styckåsgatan när jag kom hem och klippte min lugg, 80 små kronor, inte så farligt, så nu ser jag igen! Yihaa!

Sååå...på tal om pepp, ska iväg på Getaway rock festival på onsdag!
Imorgon ska det packas, det ska klippas tånaglar, det ska målas naglar och det ska gås på semester, ja JÄVLAR! Imorgon är sista arbetsdagen innan 4,5 veckors semester!
Så nu hoppas jag att jag hinner ta hand om mig själv, för det har jag inte orkat på ett halvår p.g.a jobbet och all övertiden, så vem vet, jag kanske lyckas gå ner mina jobbiga kilon jag lyckats lagt på mig, ska göra ett försök iaf. håll tummarna för böfvelen! (och inga "men du behöver väl inte gå ner"kommentarer, för det är inte vad jag behöver.)

Ge mig en solig festival! Och 3 regndagar på semestern så jag hinner storstäda lägenheten. Det är allt jag önskar mig. Och of course sol resten av semestern så jag kan bada mig till ett russin!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Yeej du kommer må som en prinsessa mä både semester och festivalande :D Jag fick ha lite kvalletid mä Aläx å Päter igår innan dom åkte tåg hem då snackade vi Arvika. Kan ni helgen v. 33? vi är sugna på er då! :D

2011-07-04 @ 20:15:54
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: ja, det var han som smet! Har varit borta sen slutet av Maj men nu är han äntligen hemma igen :D :D

2011-07-04 @ 20:18:42
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0