Gaaaah!

Hej å hå!
Nu är Accona jobbigt igen så i tre veckor framöver måste vi jobba 4 timmar övertid per vecka, idag gjorde jag mina första två.
Alltså, bra, för jag behöver ha lite ledigt i sommar, men åh, nu när (förhoppningsvis) matten är slut ville jag ha tillbaks lite fritid, men nu ska jag vara trött istället.
Meeen..som sagt, behöver timmarna :)

Jag hoppas på att på göra en visit hos Jenny, Martin och Isabel på torsdag, om Jenny mår bra då, dvs. Malin - hänga på?

Isabel är nya generationen som kommer säga att mamma Jenny var jättemesig som headbangade, själv kommer hon lyssna på dansband. (Shit, tänk om, haha, man vet ju att man tyckte lite tvärtom om sina föräldrar som lyssnade på dansband och var ute och dansade, man gick ju tvärtemot) :D

Mitt enda hopp är att hon inte ska fastna för Darin. Han kommer ju vara en gubbe när hon blir vuxen, hahaha, men tänk om han blir någon slags ikon, så hon sjunger "You´re out of my life" för en när man ska komma och hälsa på :D
HAHAHAAAA, nej uh, nu får jag sluta tänka såhär :D

Jag yrar, I know :)
Ska bli kul att se vad det är för en liten filur!

Imorgon får jag tillbaks sista matteprovet.
Det är så frustrerande, för på alla prov jag gjort så har det verkligen känts som om jag gjort ett dåligt prov, den här gången känns det värre än någonsin.
Så jag kan ju inte slappna av, hade jag ändå tyckt att jag lyckades få godkänt så hade jag varit nöjd, men nu är det inte så.
Även om jag skulle lyckas få ett vg+ igen.

Nu ska jag sluta yra.
Bahaaaaaa.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: HighlanderTess

Längtar tills man ska på visit och välkomna det nya undret :-) Haha, ja undrar hur det kommer bli när barnen blir stora. "Mamma vad töntig du var som var på Maiden-konserter...de är gamla guuuubbar ju!" hehe...

2011-03-29 @ 22:54:45
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0