Jag är tätt förresten

I lördags kväll tog jag några groggar.
Mycket trevligt var det.
Blåbärsvodka och sprite, väldigt mumma.
Men, en gång jag skulle hälla upp var jag lite disträ, var inne i ett samtal, både lyssnade och inflikade väl lite kommentarer.
Helt plötsligt upptäcker jag att, efter att ha hällt vodka i mitt glas, så har jag gått fram till diskhon och står och har vatten i glaset.
Blåbärsvodkasaft?
Fy fan.
Generad svor jag och hällde ut sktien i slasken.
Alkoholmissbruk? Oh yes.

Förut höll jag på att lägga in en cd i micron också, verkligen plockade ut skivan och öppnade micron,  men den är inte så bra på att spela.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, gillert :) som när jag smörjde in mig med duschcremé - slajmigt :]

2011-05-04 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0