Pang pang

Damn, blev jättesugen på Kill Bill nu, den "bang, bang"-låten började cirkulera i mitt huvud.

Vissa verkar nästan vara arga, (inga jag känner, men det var diskussion om det på p3 för ett tag sen) när man är uppe på morgonen och tränar.
Man är för hurtig.
"fröken duktig"

Men, ja, hmm, det är helt enkelt så jag måste göra för att få det gjort.
För ska jag träna på kvällen hinner jag alltid hitta på någon ursäkt för att slippa, för egentligen är det inte särskilt kul att träna tycker jag.
Och så är jag så schleten efter mitt jobb.
Så, det får bli på morgonen, när man inte egentligen har vaknat, för då har man inte börjat tänka.
Det är smart.
För min del iaf :)

Imorgon och på fredag är jag ledig, men vet ni?(Please, don´t dräp me now!!)
Imorgon ska jag gå upp som vanligt när jag ska till gymmet, 04.45, sen ska jag ner till gymmet, köra en halvtimme, sen drar jag hem, duschar.................å kryper ner i sängen igen! HAH! Det jag brukar drömma om alla dagar jag varit iväg.
Fy FAN va gött det ska bli!

Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jaa där är vi lika, pallra jag inte mig iväg det första jag gjorde på möran skulle de icke bliva gjort :) Njut väl!

2011-05-18 @ 23:38:12
Postat av: Diana

ååååh fatta vad gött du kommer sova sen! :D

2011-05-19 @ 13:11:07
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Grodan

Hörde att du och Jerry ska till Getaway? :D :D

2011-05-20 @ 17:34:25
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Fasiken så hurtig du är.

2011-05-24 @ 16:45:13
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0