Pizza

Efter en vandringshelg med fadern unnades det en pizza idag.
MUMMA...var det.

Jag har blivit liverpool-tröjaägare. Det hade jag inte trott för 5 år sen.
fotboll har aldrig intresserat mig - förrän nu.
Nu skriker jag nästan värre än Jerry.
Men han kan ju inte klaga, det var ju han som fick mig att börja se. Hah!

På torsdag blir det tåg ner mot gbg, blir visit hos bror med familj, ska bli väldigt kul!


Bella! Yeaaah!
Varför välja nr 6?
Helst ville jag ha 06, men det gick inte, så det fick bli 6.
- Jag är junibarn.
- År 06 är helt enkelt det bästa året som varit i mitt liv.
 (Min Jerry blev min Jerry, många nya vänner  i och med det, skön festivalsommar, kände att jag blev som en ny människa, banama kom in i mitt liv)

Men ge mig tillbaks banama då för fan!!!

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha å det finaste med flamongon är att det är bästastefinaste Hanna Hellquist som sa den på morgonpasset. Jag vaknade av att jag var lycklig för jag hade liksom hört det roligaste i hela mitt liv trodde jag :D hehe gött å halvsova och lyssna på radion :)

2011-05-16 @ 20:39:44
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Christine

Höhö, känner igen det där med att skrika högst i soffan. Mina vänner blir helt förfärande när jag ser på hockey med dom. Hehe.



Har du hunnit lyssna på pod-sändningen? Jag var toknervös och kommer knappt ihåg vad jag sa faktiskt. =P



Gillar din blogg btw =)

2011-05-17 @ 18:14:09
URL: http://angelutansamvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0