Snyggt, otroligt snyggt

Jag och Jerry babblade förut.
Då sa han - Jag cyklade inte imorse, hade en sån skön dröm som jag ville fortsätta drömma, så jag somnade om.

Vad är så otroligt snyggt med just detta?

Jo!
JAG gjorde exakt samma sak imorse.
Vaknade för att jag skulle på gymmet, men hade en sån jäkla snygg dröm, så jag sket i det och somnade om.

Ingen av oss kommer ihåg vad vi drömde, tänk om vi drömde samma sak? :D


Jag får huvudvärk när det blir tryck i luften.
Har jag tur får jag ett snyggt åskväder ut av det.
Men för det mesta jäklas bara trycket med mig så jag går och kikar efter blixtar.
Nu har jag ont i huvudet, vem riktar öronen åt alla håll i hopp om muller?

SHIT, katterna har inte fått mat, gått över en kvart, Dizzie börjar tugga på mitt ben.
HAHA, eller nåt. Men hon berättar klart och tydligt för mig iaf, får väl mata lilla stackarn då :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Haha, bästa ursäkten för att skita i gymmet :)

2011-05-12 @ 10:00:10
Postat av: Diana

Hehe alla ursäkter är bra för att inte gymma :) Haha va kul med katter som säger till när dom vill ha mat! ååå :D

2011-05-12 @ 10:05:28
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag ÄLSKAR åska. Så fort vädret "hotar" med det så blir jag pirrig och håller koll.

2011-05-17 @ 13:22:16
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0