Dags igen

Den 17 november ska jag träffa min hudläkare som kommer till Karlstad en gång i månaden, skönt att slippa åka till Örebro :)
Så nu hoppas jag herren förstår att det ÄR för stort och hemskt under mitt öga och att han kan göra någonting åt det. Trött på hur det ser ut kan jag ju säga.
Blä.
Förhoppningsvis så blir det ju inte ett så jobbigt ingrepp heller så jag inte missar alltför mycket i skolan.
Och inga stygn nära ögat tack. (Förra gången började stygnen sticka mig i ögat när svullnaden gick ner runt ögat, kul, mycket kul.
Nej, håll tummarna för mig vetja!

Tipp!

Kommentarer
Postat av: Tess

Håller tummarna! :-)

2011-10-25 @ 23:13:34
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Fan vad grym du är som ser allt så positivt, jag hade grävt ner mig för längesen om jag visste att nån skulle skära i mig. Du är bäst och fixart! Håller alla tummar jag har! <3 puss snyggis!

2011-10-26 @ 09:54:05
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0