It´s alive

(Verkar det som får jag väl tillägga)

För de som kommer ihåg att det var en sommar i år så kan jag ju påminna er som var på metaltown att det ju regnade en skvätt på lördagen. (Eller ja, började väl runt 14-tiden och slutade aldrig)
Då blev min mobil blöt.
Blöt blöt blöt.
Så efter detta så sprängdes högtalaren på något konstigt sätt. PLUS att det blev väldigt låg ljudnivå. Så nu när man försökt prata med GrebbestadJerry så har man fått stänga av tv, musik, stänga dörrar, fläkt, allt som kan vara ett litet störesmoment, för jag har helt enkelt inte hört honom annars. Och inte blev det bättre om han skulle prata med högre röst, högtalaren bara knastrade då eftersom den var sprängd.
Så ja...är väl van nu efter att ha haft så sen i juni.
Men...nu i veckan, så ringde Jerry. Jag höll på att skita på mig, för han hördes k l a r t och t y d l i g t!!!
Det sprakar of course fortfarande om det blir för höga ljud, men jag kan lyssna på musik och slippa springa iväg om katterna bröjar tugga på sitt torrfoder när jag pratar med min darling, jag känner mig fri :D
Så ja, den kanske har torkat nu :)
Eller så är det de sista andetagen :)

Hursomhelst är jag jävligt glad.

Btw, igår kom en klasskamrat hit med sin kille, vi vandrade lite i Arvika, sen åkte vi ut mot Racken och skulle kika om det fanns svamp kvar, vilket vi inte kunde hitta. Men en sån absurb sak vi hittade i skogen. Jag hade tyvärr inte kameran med, men det kändes som en skäckfilm.
Mitt ute i skogen så stod det en stubbe som någon klätt på någon slags klänning.
Bara sådär! :O
Blair Witch Project började cirkulera i våra huvuden.


Hehe, skulle leta upp en random stubbe på google och hittade den här. Ser skönt ut att vara stubbe ju!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Skumt att klä en stubbe :-S

2011-10-09 @ 21:08:50
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: PippiNilla

Suck, inte ens stubbar är befriade från genuskrav...

2011-10-10 @ 02:19:53
URL: http://lejonpalt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Haha, ja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men han springer så slappt med armarna på något vis och i slo-mo. Haha. Något. :)



2011-10-10 @ 16:05:12
URL: http://lejonpalt.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha jaa det regnade j en lita skvätt där på Lördagen, höhö.. Fan vad gött om mobilen funkar! Vet hur det känns för min absoluta favvomobil, den bästa och snyggaste jag haft blev tvättad i maskin och funkade bajs efter det, precis som din. Sen när man skaffade en ny fick man känslan, är det såhär det ska va? Ska man höra vad den andra säger? UNDERBART liksom :D

ÅÅÅ finaste stubben!! Jag får bamsevibbar!! Den när vargen gömmer sig i en stubbe och går iväg i den :)

2011-10-12 @ 10:35:04
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0