Ja men tack posten

Kära posten slarvade visst bort mitt paket från bokus. Så jag skulle visst ha sagt k*kposten istället för k*kbokus.
Ber så mycket om ursäkt.
Så hittar jag inte att låna böckerna kanske det ta mellan 3-7 ARBETSDAGAR innan skiten kommer. Mitt arbete ska vara inlämnat om 10 arbetsdagar om man tar bort helgerna.
Men ja, jag får väl skriva så gott som det går och tokläsa i slutet. Inte bra, inte bra alls, men va fan ska man göra?
Ska jaga böcker på bibblan på måndag iaf!

Men, nu blire fotboll!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Men helvetesfittpost då!! Hoppas du får gratis porto resten av ditt liv som kompensation (Så vi andra kan överleva julen med gott skratt och få världens finaste julkort i paint) :):):) jag längtar till jul så det får pryda vår kyl igen :D puss!

2011-10-07 @ 19:35:25
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0