Yäck!

Dumma Pernilla som la upp ett inlägg om att rensa avlopp. Kom ju på att jag behövde göra det jag också.
Bläääää....man borde raka sig så man slipper den där snorhårbollsklettjoflöjten man får upp när man ska söka efter det okända.
Huga!!!!
Men men, nu är det gjort iaf - för denna gången. Men jag känner mig smutsig, fast jag har duschat.

Btw, har nog det första julkortet på g, men jag säger inget mer... (DIANA....)

Imorgon blir det film och vinkväll hos Emelie, nice, hoppas hon är sugen på Battle Royale, älskar den filmen, såg att den visst är baserad på en bok, borde kolla upp det och läsa den. (När jag nu ska få tid med det)

Om nån kan, så får ni jättegärna få bort min magknip.
Anyone?
Please?







Damnit.


Har ni missat denna japanska film jag yrat lite om i detta inlägg - se den!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Bäste peppen <3 Det hjälpte ju med faktiskt!! :) Hahaha det vore ju klockrent om jag var tvungen att skaffa glasisar nu liksom :) Var ju mer än ett år sen jag kollade synen, kanske nåt som pajats? :) ÅH hahaha rapande grannar är bra skit! Vi hör ALDRIG våra, antingen finns dom inte eller så är dom så tysta som möjligt för att höra vad vi gör :)



Kul att det finns bra folk i klassen! Det gör ju pluggat 1000gånger lättare..

Å JULKORT!!! Nu blev jag aset nyfiken!! :D Plus att det kliar i mina julpysselfingrar:D

2011-10-20 @ 19:35:40
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Grodan

Sjukt knepig film det där ^^

2011-10-22 @ 11:01:48
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, känns fint att vara en inspiration. :)

2011-10-25 @ 21:45:06
URL: http://lejonpalt.blogg.se/
Postat av: MikaPika

Battle Royal va? Sjuk och bra på samma gång!

2011-10-26 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0