Inget lördagsmys

En herr Jörgen (jerrys äldste bror) ringde förut och babblade med mig, lät lite som han tappade hakan när han hörde vad jag gjorde, klockan 20 en lördagskväll.
"Jag städar i sovrummet".
Så kan det bli ibland!
Imorgon blir det fokus på hemtentan, hoppas jag hinner klaaaart! Ska lämnas in på onsdag senast, men hade hoppas på att få jobba lite, håll tummar tack!

Härjedalen var väldigt mysigt! Har träffat mina första renar och lämlar! Fast det var inget lämmeltåg, det var tockna däringa fartdårar som sprungit i förväg, för jävlar vilken fart de hade! HAHAAAAAA. Görsöte!
Matade fåglar också, de plockade bröd ur händerna på en när man lockade på dem, hur fina som helst, de stod på kö så lydigt när man delade upp brödbitar :)

Nej, sova nu, ska vara pigg imorgon!

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh lämlar! Det vill jag se någon gång :-D

2011-09-24 @ 22:52:21
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0