Internat

Imorgon pyser vi iväg, packat har jag gjort.
Hade tänkt städa också, men blev sisådär med det, min far hade varit här och dragit undan alla möblerna i hallen, han fick ett gratis parkettgolv av en vän som han inte hade något bruk för, så det fick vi, så jäkla nice!
Så det håller han på och fixar med nu.
Och när han var här under dagen..gissa om...JO, det började lukta bränt.
Surprise va?
Inte första gången det hänt här.
Det började springa omkring tanter i trappuppgången som försökte få reda på vart det kom ifrån, de hämtade visst vaktmästaren också.
När jag kom hem luktade det väldigt fränt i trappuppgången och porten stod öppen, så de försöker sig väl till att vädra.
Undra vem det var denna gången.
GAH, jobbigt att inte känna sig säker p.g.a grannar.
Vill inte brinna inne precis med mina tjockiskatter.

Så nu vet jag en som kommer ha mardrömmar inatt. Grattis till mig.

Uhuuuuuu, en mardröm jag hade inatt förresten, fy FAN va äckligt.
Vi pratade om kryp på en rast i måndags, så kom vi in på våran käre vän fästingen. Då undrade en tjej om de inte kan krypa UNDER huden, vilket jag sa att jag inte trodde, de suger sig bara fast. (Rätta mig om jag har fel)
På natten drömde jag iaf att en arbetskamrat hade två sår i pannan och att det i dem hade krypit in två fästingar. Så hans hud rörde sig i pannan, man såg två små utbuktningar som rörde sig snabbt fram och tillbaks...blä

OCH förresten, borde dela med mig av ett vackert citat jag hade in en annan dröm. (Ursäkta allt mitt drömprat, men jag tyckcer det är för jävligt att allt snyggt bara ska försvinna och hållas inom mig själv.)
Ett härligt snedvridet ironiskt sådant.

Glor ganska mycket på Six feet under nu och i denna serien är det ett Gay-par, Keith och David.
Både är troende och de har ofta gräl.
I min dröm grälade de, de gjorde "slut för all framtid".
David skriker då åt Keith " I´ll hope you come to seventh heaven when you die so that I will never see you again"
De har nämnt ibland att de inte vet om de kommer komma till himlen eftersom de är gay, så David hoppades att gud skulle förbise detta med Keith.
Hahaha, så jävla styggt.
Så jag såg ju också, självklart, Keith komma med i serien 7th heaven :)


Huuuugamäjjen, detta är en rysare om inte annat.


Stackars Keith och David :D

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Maol

I skräckfilmen Ticks kryper de under huden. Blä!

2011-09-13 @ 17:27:55
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha jaa att hamna i 7th heaven är en mardröm verkligen :D Såg avsnittet för inte så längesen när Simon pekade Fuck You. HERREGUD det skulle han aldrig gjort. Rektorn blev indragen och moralkaka utan dess like :S



Hähä så bloggar jag. Antingen ingetingetinget. Eller så har jag bloggdiareé utan dess like :)

Saknar dig!! Vill absolut styra upp nåt snart. Behöver ju inte bli så krångligt eller dyrt egentligen. Min dröm är att det kommer typ världens bästa band till Nöjes så tar vi in på vandrarhem och partar oss sönder och samman tillsammans :D

2011-09-13 @ 18:28:43
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Jesus Er Rålig Rikktig Ynderhållning

Du skulle ha paintat in Keith i deras familjefoto. Du skulle kunna ha ersatt allas huvuden med Keiths, det hade varit roligt och massa mycket bättre :P

2011-09-13 @ 19:58:51
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Fan vilken ångest jag fick nu då. Inte pga fästingdrömmen utan bilden på 7th heaven. Spyr på skiten så dåligt är det höhö

2011-09-13 @ 21:37:41
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag ser för mycket på 7th heaven. Det är awful. OCH SLUTA PRATA OM FÄSTINGAR. AAAAH!

2011-09-14 @ 23:02:35
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0