Crosstrainer

Idag vågade jag mig till gymet efter förkylningen, crosstrainer är det enda jag får träna för tillfället, det är det enda som inte sliter så hårt på höften.
Så jag körde en kvart och ska nu se om det funkar bra så jag inte får ont under dagen.
Hmm, jag brukar värma upp en kort stund på crosstrainern för att sen bege mig till maskiner och hantlar. Men nu var det ju kondition det handlade om. OMG, haha, genomblöt på ryggen efteråt. (Och mellan tuttarna vågade jag inte ens känna efter).
GÖTT SOM FAN var det iaf. Så känns höften ok ska jag fortsätta. Behöver ju inte köra en timme per gång precis(långtråkigt att stå där) men lite, ett gäng gånger i veckan, tills jag läker ihop :)
Såhär lycklig såg då inte jag ut.
Kanske för att jag lyssnade på ilsken musik i mina öron?
Hon lyssnar bergis på gladpop. I smurfversion....smurfhits....*brr*

Kommentarer
Postat av: jennifer

Good for you! Hoppas det går bra så du kan köra mer.

HAHA, boob sweat är fan inte å leka med! Härligt också när man ska dra sportbhn över hövve å får allt det göjsiga i fejjan. Oops, too much information-alert kanske??!

2012-04-17 @ 10:42:14
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Alltså, en sån crosstrainer är ju skiiiitjobbig. Men ganska skonsam mot kroppen liksom.

2012-04-17 @ 14:25:27
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha...jag har alltid varit skeptisk till folk som ser glada ut när de tränar ;-)

2012-04-17 @ 22:10:58
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0