kladdis

Slängt ihop kladdkaka, beställning av Jerry.
Halva till honom, halva till mig, ena sidan frosting av mörk choklad, den andra frosting med lakritschoklad.
GISSA VEM JAG SKA HA DÅ.
(Tips: Hatar djungelvrål)
Idag har jag gjort ungefärliga sådana här diskar, sköj va? Det tyckte jag, för vi hann med en stressig order.
Så har ni handlat ur en sån på en 7/11-butik har ni handlat ut en Acconaprodukt!
Häftigt va?
Imorgon kommer ju Jerry dårå!
Fast inte den där Jerry on the picture då.
Han har ju inget skägg!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det lät mumsigt! Jag har också bakat kladdkaka idag dock inget sånt där gottit ovanpå!



Haha helt fantastiskt att du lägger upp en bild på Jerry Williams när du skriver att din Jerry ska komma hem! :)

2012-04-26 @ 18:58:17
URL: http://starofdarkness.bloggplatsen.se
Postat av: Tess

Det med lakrits lät mindre gott, men annars helt ok...hehe :-)



Svar: Ja, jag blev riktigt nöjd! På sommaren har vi nästan alltid nere kökspersiennen för solen lyser så skarpt in där och det blir väldigt varm annars.

2012-04-26 @ 22:16:11
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

haha sköön du är! :D Jerrybilden är ju helt jävla klockren :D



Jag lövar dig ena pöse hårdrocksbullar på en filt nånstans på en gräsmatta nånstans på metalsvenskan! :D det är ju snaaart! :) Wihoo

2012-05-01 @ 12:49:37
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0