Sådär ja

Tenta gjord.
Kändes ganska bra faktiskt, så jag hoppas detta betyder att jag klarade den!
Håll tummar för tusan sa jaaaaaa!!!!!!!
Idag har jag trampat på Suomi två gånger sen jag kom hem för 4 timmar sen. Måste vara rekord.
  1. Kommer hem, går på toa, när jag sen är klar märker jag vilken magknip jag har, tänker ju inte ha på mig mina byxor längre utan byta till mjukisar, sliter av mig ena byxbenet, får ostadig balans, men får tillbaks balansen snabbt tycker jag, men så fel jag har. Trampar på Suomis RYGG och får snabbt flyga iväg benet åt ett annat håll. Att jag inte föll och bröt allt som fanns är ett mirakel. Katten klarade sig bra.
  2. Ska gå från kök till vardagsrum, lockar på fröken Suomi för jag vill gosa med henne och visa att jag inte är en dum ryggtrampare. Missar att hon faktiskt kommer springande och trampar på henne någonstans, vet inte var. Snabbt som fan varr hon borta igen iaf.
Kan katter också ha otur fredagen den trettonde? Tur att hon inte är svart :) Eller, dubbel otur=tur?
Sluta trampa på mig, människojävel.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha! Åh, lilla katten då :-) När hon kommer och ska bli tröstad så trampar du på henne IGEN :-D Känner dock igen det där. Katter är duktiga på att fälla en också.

2012-04-13 @ 21:22:42
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: J-man E-man R-man R-man-Y

Please don´t step on the cat...

2012-04-13 @ 21:42:53
Postat av: Diana

Hahahahaha åååh du är såå skön!! Hahaha:Sluta trampa på mig, människojävel. Du är bara bäst :D



Jä listor är bra skit! Tänkte plita ihop en egen störd snart och den är det iallafall Annelie-tvångssvar på :D

2012-04-13 @ 21:44:59
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0