The wedding

Borsan och Teza gick ju och gifte sig nu i sommar.
Det var en väldigt rolig händelse och hela kvällen var skitkul.
Att vädret inte var på vår sida gjorde inte så mycket, vi hade tak över huvudet och paraplyer i mängder när man var tvungen att gå ut för att t.ex nå toaletterna!
 
Dukningen
 
Lilla Liam hade så fina kläder, fluga å allt :) 
 
Vi var en hel del folk! 
Och dom vågade jag hålla tal för, helt förbannat sjukt när jag tänker på det i efterhand. (Men fick ner mat först efter talet kan jag ju erkänna)
 
Fina paret!
 
Fina paret med föräldrar och självklart Liam då!
 
Snyggvekort på best man och brudgummen :)
 
Och brudtärnorna och bruden. Tjejen till vänster är Tezas syrra.
 
Och en otroligt snygg misslyckad våg :)
 
Kusinerna blir då inte ledsna för regnet iaf!
 
Och det var trubadurspelande med tävlingar, väldans sköj!
 
Kusinerna igen
 
Höhöhöööö, brorsan fick spela å sjunga också, kommer inte ihåg vilken låt det var, men den hade han spelat och sjungit när killarna hade varit ute på svensexan, på nån pub. "En gång till" hade folk skrikit, och ja, det styrde han, samma låt, en gång till, hahaha :D Att han sen hade pratat om äkta "metal" hela kvällen och sen körde en ballad när han väl fick tag i en gitarr påminner Danne honom om och upplyser oss om. (Kolla rosa slips)
 
Allsång sa ja!
 
Mitt nyfärgade hår syns ju faktiskt här (yeay)
Och ja, min snygging har haft keps på sig :)
 
Så jäkla snygg bild ju!!
 
Det här kortet är kul på grund av 2 saker.
1. Det ser ut som jag försöker tafsa på Emmas röv.
2. Kolla in greppen Conny har om sitt vinglas, här ska inget tappas.
 
Väldans kul bröllop Micke och Theresa Bergfjord!
Ni kommer få ett snyggt liv tillsammans!
 

Kommentarer
Postat av: Jägarn

Hehe! Jag har visst smugit me på ett kort och de blev ju väldigt fint =D

2012-08-14 @ 20:06:30
Postat av: Diana

ÅÅ HURRA för Annelieuppdaterad blogg!!! :D Säjvd maj däj! Å fina ni va! :D puss!

2012-08-14 @ 22:18:04
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Micke

Snyggt! Det var en väldans kul kväll, synd att den inte går i repris. Dags att styra tackkort...

2012-08-15 @ 14:29:18
Postat av: Annika

Underbart med bröllop! Superfint brudpar!

2012-08-15 @ 20:35:04
URL: http://starofdarkness.bloggplatsen.se
Postat av: Tess

Nästan man blir lite rädd att vinglaset ska gå av...hehe :-D

2012-08-16 @ 00:24:50
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag tror jag varit på ett bröllop i hela mitt liv och då var jag sex år. Det såg fantastiskt fint ut!

2012-08-16 @ 20:32:34
URL: http://www.onthemoonwithsteve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0