SPOON!

Hej hopp!
Igår kom Emelie hit och underhöll mig, mycket angenämt.
Att hon tog med en burk nutella och en liten cola-zero gjorde att mitt hjärta smälte.
Men det finaste var ändå, ett internskämt vi har, från Alice i Underlandet, när den galne kaninen säger "spoon"..oj, deja vu, tror jag skrivit om detta innan?
IAF, jag fick en spoonblomma! :D
Snygg vaaa?
Och förut satt jag och pluggade..
Ser kul ut va?
roligare var det än att höra lillmissan börja hulka någonstans i lägenheten.
första tanken är ju alltid att hon sitter på en matta. (Ja ni med katter borde veta)
Så, i halv panik springer jag igenom lägenheten på jakt på missan för att hinna flytta henne till golvet istället, enklare att rengöra ju.
Problemet i det här var att hon faktiskt satt sig bredvid mattan, men mina klumpiga språng skrämmer henne, så hon springer iväg, över mattan, samtidigt som hon kräks.
Sååå...jag fick en geggig matta.
Bläää
Men nu är den ren igen.
Nu blir det att fortsätta plugga!
Och imorgon kommer Jerry!!!
Googlade på Jerxzy och tog första bilden som dök upp på honom. Haha, det är när han gör spritostbågevåfflor för ett gäng år sen då det mesta skägget satt på huvet. :) Tror det är dom våfflorna iaf.
Mumma?
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken härlig blomma! :-D

2012-02-15 @ 23:13:41
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha ååånäj kattkräks överallt :) Men det var roligt att läsa höhö..Å Jerryn! Man känner knappt igen honom! :)

2012-02-16 @ 18:19:36
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Maol

Oh my gosh! Det värsta ljudet man kan vakna till när man sover. Fungerar väldigt effektivt dock. Man bara hoppar ur sängen och letar efter katten direkt. :P

2012-02-16 @ 18:33:18
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0