Getaway Rock Festival

Så fint vi hade det.
Snyggt folk, hajvin, svinigt bra spelningar!
Här kommer lite kort daaa!
 
Jerry fick ryggmassage innan vi åkte
 
Tror inte de ville att vi skulle åka
 
Jerry med nyfärgat skägg
 
Pörnill hälsade oss välkomna till campingen. Här får Jerry en kram
 
Kallt som fan var det första natten, så man fick ju ta vad man än hittade att slänga på sig.
Mackan fattade snabbt :)
 
Torsdag.
In mot området.
Tror Danne blivit kär i Jerry
 
Annie å Jerry ser ju helt pretty nöjda ut on the husvagnscamping
Kvelertak!!!
 
Påfyllning i öltältet sa ja!
 
Mina gröna strumpbyxor. Dä ä kärlek dä!
 
Å Red fang!!!! Helvete va bra!
 
Kasettband är kult!
 
En blyg jag
 
Ghost var äckligt bra! Och fint creepy blev det i deras vita dräkter också, höhöhö
 
Ett jävligt nöjt par på Ghost. Ser ni killen i bakgrunden, ska han börja förstå meningen med livet? Han ser... jag vet inte, haha, svårt att förklara. Förslag tack!
 
Världens läckraste skyltdocka hittade vi i Gävle också.
Vem sätter bröstvårtorna på översidan? Hahahaaaaa
 
Fredag!
Matts fyllde 30, här är vi påväg med ett paket, yay!
 
Suddigt, men man ser glädjen i hans ögon ändå
 
Han fick öl, där Jerry gjort egna etiketter.
Såhär såg de ut:
Och:(BAH, den gick inte att ladda upp, bajs då!!)
 
Fia väldigt glad, det gillas! :D
 
Att se Amon Amarth mitt på dagen är inte riktigt som det ska va, men de är så äckligt bra så det gjorde ingenting! Jag hade ju solglasögon :)
 
GE - MIG - MAT
 
Pörnillkatt dricker dödsgrogg?
 
Hahaaaaaaa, ChicagoBengt sa ja!
 
Vin i smurfglas gör allt mycket roligare
 
Emilkatten pratar i comradio jaaa?
 
Fia presenterar......vad?
Vi plockar bort kepsen och kollar efter!
 
Oh!
 
Fina paret! (iaf 1½ par på denna bilden)
 
Uuuäääääääähhhhhhh! Satyricon sa ja!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Sista dagen.
Börjar man skratta går det inte att sluta.
Här : Fia och Jerry in action
 
Mackan hade det värre dock. Men en dusch och minttuu gjorde gott.
 
Cheeeeeeeeeeeeeeeeeeesburger
 
Haha!!!
 
Vad gör vi? Fia?
 
Du ser säkert nåt perverst.
Det gjorde vi först i kameran.
Men jag har tagit kort på Jerry som blev tvungen att dricka ett antal klunkar öl under sängen. 
Så bilden är uppåner. Det är Jerrys öra, inte något kvinnligt.
 
Danne fick vackra naglar!
 
Blåtand
 
Det här är också ett väldans fint par!
 
Devin townsend!!! Gaaaah!!! Svinigt bra!
 
Ojoj, kidnappning av norgeflagga, kan inte sluta väl?
 
Pörnill bryter ihop, där kom det där "börja skratta sista dagen"-syndromet igen :)
 
Djupsamtal på lördagsnatten
 
Oh no! Dannes stol gick sönder!!
 
Flaggan ligger risigt till.
Pörnill ser hemskt arg ut
 
Och ja. Det var slutet från den flaggan.
Jerry har ett sår på sitt ben nu. Bränd plast som droppar på vaden gör ont säger han.
 
Ja, det var det! Joina oss nästa gång!
Tjipp tjo!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Love dina strumpbyxor! :-D Och Annies nya frisyr är toppen! Längtar tills mitt hår växer ut!!! :-S

2012-07-12 @ 22:18:49
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Haha dina bilder är alltid så jävla roliga!
Jag vill också ha vin i ett smurfglas!

2012-07-13 @ 10:13:39
URL: http://kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Pernilla

Underbara bilder. Jag älskar bilden på Mackan när han motar undan kylan med tältförpackningar. :D
Men jag tänkte på den där bilden på mig och Jerry, "Här får Jerry" en kram. Det ser mer ut som jag dängt honom. Attackkram kanske? :D

2012-07-13 @ 13:07:52
Postat av: Mika

Gefle e bäst sa jag! :)

2012-07-13 @ 13:36:35
Postat av: Fia

Haha jag vet i fan vad vi gör på det kortet. Säkert något ascoolt!:) Asschnygga kort på en rolig festival iaf.

2012-07-13 @ 20:50:33
Postat av: Diana

ÅÅÅH underbara bilder som vanligt!!! :D Min festival tillika Annelie-abstinens blev inte mindre direkt nu höhö :D Nästa år måste vi med :) Å jag bara älskar dina strumpbyxor!! Så DU! Puss på dig!

2012-07-16 @ 11:13:36
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0