Syskonkampen i Toverum

Lag och tävlingar
Jag var med i Vera Bengtsson tillsammans med Jocke(Jerrys brorsa), Linus(Jockes son) och Göran(Karlssonfadern)
 
Fick träffa det nyaste tillskottet i Karlssonfamiljen - Albin! Go å gla! Stolta fadern Jens håller i honom!
 
Thea  i tävlingstagen!
 
Regnet hindrade oss inte, är det tävling så är det!
 
Det var svårt att sprätta iväg en tvål! Att man sen hade en måltavla man skulle träffa gjorde det inte lättare. Koncentrationen är hög.
 
Actionkort på Mackan!
 
De tre vännerna och Jerry
 
Världens snyggaste etiketter fick jag och Jerry på drickan till maten!
Styrman Karlsson-öl och Kapten Bergfjord-cider. Nisse hade väldigt kul åt den bilden på mig, för han tyckte jag såg ut som Vera Bengtsson, vet inte om jag ska skratta eller gråta :)
 
Uh?
 
Härligt lyckliga sa ja! Jocka, Fia och Mackan
 
Tyra börjar bli lite trött tror jag :)
 
Väldigt konstigt att se hawkeye-Jerry i glasögon.
Väldigt konstigt att se Jocke utan glasögon.
Väldigt konstigt att Nisse gått å gömt sig.
 
Uh? #2
 
Stackars Jens var visst kittlig ;P
 
Tuffaste ölen ever! Jens lycklig.
Synd att jag inte dricker det, annars skulle jag bara dricka tuff-öl!
 
Hur kul dag som helst! Karlssons vet hur man roar sig!
 
Tjipp tjo!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hah herregud hur full jag var jag! Jag minns inget av dessa stunder du har lyckats fota... Jo föresten femkampen! =)

2012-07-27 @ 18:57:59
Postat av: Diana

HAhahahaha ååå sköna bilder! Bäst var ju 3 vännerna å Jerrykortet, och era fina etiketter på öl och cidern :D Så fint!! jag vill också va ett Jerrysyskon så man får ha så kul :D

2012-07-28 @ 15:31:38
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0