Dagen som varit

Som ju var midsommarafton om någon missade det:)
 
Vi tog mercan och åkte till ett ställe för att grilla. Invigning av festivalbord och grön grill stod på listan.
 
Öl hälls upp. I höger på bilden ser ni grillen :)
 
Blev visst lite skum..
 
Dansade sittandes till små grodorna som hördes från sågudden där det firades
 
Jag är en trädkramare
 
Och och och, om nån är nyfiken på hur mitt zombiebroderi ser ut kan ni fortsätta läsa detta inlägg.
Annars kan ni sluta nu.
 
Här är den lilla skönheten.
Höhöhööööö
Ett öga har hon fått iaf :)
Nu har jag "bara" sådär 4/5 kvar att sy, men måste införskaffa mer tråd!
 
Tjipp tjo!
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Å mysigt det såg ut! :D ååå snyggekorstygnet!! :D Jag blev AKUT sugen på att sy nu med! :) fan ta dig höhö jag måste ju plugga <3 Tack förupplysningen om armarna! :)

2012-06-22 @ 23:30:30
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Annie

Det blir ju riktigt snyggt det där:)

2012-06-23 @ 14:56:12
URL: http://sheeightdevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0