Dreads

Fixade dreads på Emelie i förrgår och igår, jäklar vilken tid det tog! Men kul! Hoppas de guckar ihop sig fint nu bara, de blev ju inte perfekta på en gång precis.  Men I like it, hon har typ ljusbrunt hår som är lite blondare i topparna, älskar den färgen på dreads, så jag kommer väl dregla över henne nu framöver :)
Så, vi satt hos henne, såg på film, hon högläste inför tentan och det var falafelätning.
Idag satte jag mig med gamla tentor för att se om jag kunde nåt. Och faktiskt, en del har gått in, hoppas det är rätt saker och att det räcker und so weiter. Men det känns som det inte kommer gå så bra, men som vanligt, ska göra mitt bästa!
Ska lägga mig och läsa lite om KOL nu, mmm...mumma!
Allstå, inte bara pga KOL, det gäller även strokes, hjärtinfarkter och allt som har med blodet att göra, snälla snälla. Börja aldrig rök! Och röker du, jag ber för din egen skull - Sluta!
Visst att jag visste att rökning är farligt, men det är ju skrämmande läsning jag har hållit på med nu alltså.
De flesta vännerna har slutat faktiskt, vilket gläder mig nåt otroligt, vill ju att de ska må bra så länge som möjligt!
Nej, slut på tjat nu, du som röker ignorerar säkert detta precis som alla varnande rapporter du läser.
Du måste inse själv vad skiten gör med dig.

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Ska inte börja röka! Promise.

2012-05-14 @ 14:01:53
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0