Läsa läsa

Jag läser och jag rabblar massa jobbiga ord.
Välkommen till tentakörning.
Den gick idag ut på att:
  • Köra crosstrainer
  • Plantera om blommor
  • Putsa fönster
  • Råka somna en timme
  • Rederiet
  • (lite läsning)
Orka plugga, min kropp har tagit för tidig semester.
Så ja, denna gången är jag inte lika säker på att jag kommer klara tentan.
Men har ju ända till fredag att få in grejer, så jag försöker dyka in i lite texter då och då.
Får hoppas att det som fastnat är det som kommer på provet HELT ENKELT.

Kommentarer
Postat av: Diana

ÅH känner igen det där! Men jag tror fasen på pauser i pluggandet. Man kan inte nöta in för mycket åt gången! Du får mitt bästa löck te på min allra bästa försöksvärmländska! :D



haha Tack! :D ååh är det så Mudvayne ser ut?! :) Har aldrig sett, bara hört :) Haha hade du kommit på festen sån hade du ägt! :D

2012-05-07 @ 16:14:07
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0