Frusen

Ok, gått igenom en dretajobbig förkylning både innan och efter swedenrock-kryssningen. Först nu jag börjar bli en människa igen.
När jag igår gick hem från tåget och kylan bet i mina kinder fick jag helt plötsligt ett lyckorus - ska inflika att kyla inte är min cup of tea.
Jag kom att tänka på hur gott det luktar ur pappkartonger man plockar ut ur frysen......frusen papp is the shit. När en förpackning som befunnit sig i frusen har blivit tom på sitt innehåll och ska hamna i pappersåtervinningen brukar jag trycka ner näsan i den och ta ett djupt anetag innan den kastas....ååååh, luktar så jävla gött!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ah, okej....du är söt du. :D

2012-10-16 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0