Domen

Min arbetskamrat som jag skrev om för ett tag sen har nu fått svar om sin tumör. Det är cancer.
Som "tur" var så verkar det som en godartad tumör lagt sig över den elakartade och gör så den inte sprider sig, men den ska visst vara stor.
Och eftersom den är i höften måste de öppna upp honom ganska ordentligt.
Han ska till gbg och göra det.
Usch...jag lider med honom.
Han har så ont att han inte ens kan sova, ingenting hjälper och det spelar ingen roll om han ligger, sitter eller står, konstant lika ont.
Och operationen blir om 2-3 veckor.
Jag hoppas han kan få åka in till sjukhuset i arvika och bara bli nerdrogad så han slipper ha så ont.
En annan arbetskamrat var och hälsade på honom där han för nuvarande bor hos sina föräldrar (eftersom han inte klarar sig själv just nu) igår och han sa att han hade förändrat sig så mycket och gått ner mycket i vikt, hur mycket kommer finnas kvar om han inte får något bättre smärtlindrande snart?

Jag tänker på dig Jonas, håll ut!

Kommentarer
Postat av: Tess

Förstår inte detta med väntetiderna alltså...Det behövs mer pengar till vården så de kan anställa mer folk och kapa väntetiderna.

2009-05-30 @ 00:17:22
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja absolut, det är galet :(

2009-05-30 @ 15:25:10
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0