Party, rapar och bett

Kvällen startade fint hemma hos oss, ett glatt gäng yrade fram till 22-tiden

Jag, Mika, Jägarn, Jokern och Nyman samspråkar varligt


Kan vara en rapdiskussion. Kom på att jag hade det med både Mika och Jennifer.
Och vi var överens om att det är befriande :)


Nyman, Mika och Knet har trängt ihop sig. Händer-okänd


Jennifer, Tobba, Jerry och Jokerns knä på ett hörn. Jennifers tunga var läckert röd av drickan minsann


Jerry überglad!


Såhär såg de flesta bilderna ut för kvällen, toksuddiga.
Men man kan genomskåda lyckan iaf


Maol kom också fast det inte var meningen så, en glad överraskning!


Haha, Jenny är tvehövdad :)

Efter detta stack vi iväg till Dia Psalma, och efter sådär en tredjedel av konserten fick jag och Jerry sticka iväg i ilfart till akuten eftersom han blivit tokbiten av en jävla tönttjej i publiken.
"Hallå där, jag stod här först" skrek hon hela tiden.
Öhm, är man på spelning kan man inte tro att man kommer stå på samma ställe under hela spelningen, det blir trångt, har man valt att stå längst fram får man kämpa för det.
Och med det menar jag INTE bita. Så jävla fegt.
Tönt-Arvika! Alla mina vänner är underbara, resten verkar vara ett jävla pack.
Massa jäkla oprovocerat våld hela tiden, lägg av och väx upp!


Den här lappen satt i väntsalen där jag hängde i en timme eller så i väntan på att de skulle få ordning på Jerrys bitmärken.
Först så tänkte jag inte så mycket på den, sen, efter ett tag blev jag ledsen och rädd.
Att folk tar en sån lapp betyder ju att de mår dåligt, eller känner någon som gör det.
Många som mår dåligt skulle inta ta en lapp ändå.
Säg att 20 procent skulle ta en lapp.
2 eller 3 lappar var tagna.
Isåfall skulle det bevisa att kanske ett 10-15  kvinnor läst just den lappen, velat ha hjälpen, men inte tagit den p.g.a rädsla etc.
Bara spekulationer, men det känns som det finns någon sanning i det, mörkertalet är ju stort.


Så här ser jerrys högra överarm ut just nu.
Har precis tvättat rent det med saltlösning.
Har varit nere på stan för att hämta ut antibiotika också.


Hon lyckades visst nafsa honom i vänstra underarmen också, gick inte hål där iaf.


Fint att vi hittade ett plåster över huvet på hans tatuering, och så kom han på att han fick stelkrampssprutan där.
Precis mellan nacken och flätan på gubben.

Förutom betten var kvällen mycket rolig, Ulke (sångaren i dia psalma) måste ha gått ner mycket i vikt, kände fan inte ens igen honom :)

Nej, nu blir det cola och förhoppningsvis bra tv!

Kommentarer
Postat av: Maol

Undrar om det var samma pack som attackerade mig, man kan ju undra var vettet har tagit vägen på folk? Tillkallade ni på vakten? För hon skulle slängas i buren!

2009-05-09 @ 20:24:45
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Vilken jävla puckad typ! Bitas?? Har man ståplats så har man ju ingen "bokad plats". Det flyttar sig hela tiden. Detta är ju värre än när jag hade ståplats på Westlife en gång då jag hade fullt med klösmärken på armarna efteråt för att en tjej försökte ta sig förbi. Var har respekten tagit vägen?

2009-05-10 @ 00:41:50
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0