Rock n roll

Igår gick jag över till Tess och Robin, Robin var färdigpluggad och firade detta med en liten fest, det var nice.
Jag, Jokern och Jenny parkerade oss ute på balkongen och flämtade, så jäkla gött med sol!
Det bjöds på god bål också, riktigt frisk å härlig, riktigt somrig :)


Tetris låg och myste i sängen, sååå söt :)


Jenny njuter på balkongen


Jokern strippade för att klara av värmen



Adam smög sig ut ibland och berättade lite fina historier.
Han ska visst vara med i nån uttagning till "vem kan slå Filip och Fredrik"


Runt 22-tiden åkte vi iväg, skulle på nån raggarträff i Jössefors, haha, jag och Jokern var allmänt nojiga inför det, eftersom vi aldrig varit på något liknande.
Min 4männing spelade med sitt band Snakebite, så det var kul att se, såg dom väl senast på viksholmsfestivalen när jag var sådär 17 år :)
Jenny ville smaska hamburgare innan vi for.


Oj så trött Jokern ser ut då :)


Carina från jobbet var där minsann.
Billig dricka.
25 spänn för en öl och 30 för en halvliters cider. Inga barpriser där inte :)


Här är Henrik, släktingen min :)


Han är en plinkare


Lite fler fölk ur bandet


Dom skorna tyckte jag var fina minsann


Det var fart på fölke


Han har stenkoll på tangenterna


Inte behöver han sitta på en stol heller :)


Gött svettig trummis


Det var bra drag
Jag var t.o.m uppe och dansade i en låt, dä du!


Snygg bas :)


Det var en trevlig, men annorlunda kväll :)
Idag har jag varit lite bakis, men hann med att fira mor på hennes lilla dag.
Plus att jag också fick bort massa äcklig måsskit från min bil, måsarna hade attackerat den en dag när bilen stod parkerad vid jobbet...jäkla svin..eller ja...måsar.

Imorgon blir det packning inför sweden rock, ska bli så jäkla kul! :)

Hej å hå!


Kommentarer
Postat av: Jokern

Haha...fan ser ju ut som ja har tagit droger ju. Men jävligt trevligt va de:)

2009-05-31 @ 22:23:42
Postat av: Tess

Härliga bilder! Var det mycket folk på rock`n´rollen?

2009-06-01 @ 00:15:28
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Jokern: Haha, ja lite hängig ser du allt ut :)



Tess: Ja det var massa folk, blev lite förvånad att det drog så mycket folk faktiskt, jag kan nog tänka mig att sticka iväg på nåt sånt igen :)

2009-06-01 @ 05:31:19
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Maol

När åker ni till srf?

2009-06-01 @ 13:16:18
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Bella

Åker nu till morgonen :)

2009-06-01 @ 21:31:14
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0