Julklappar å slut

Nu har vi sett färdigt på the Wire - Fan också! Väldigt bra serie, men alltid lika jobbigt att ta farväl av folk som man börjat gilla.
Haha, jäkla serier, de gör en galen.
Så nu borde jag börja se Sopranos igen, fast jag har Bones också...och nån mer...å en till.
Jaja.
Tänk om det fanns lite mer timmar på dygnet ey?

Fikade hos Malin igår också, hon bjöd på tigerkaka, det var mumma det!
Och så bestämde vi att vi ska leka i snön i mellandagarna, kuuuul! :D

Styrt ihop sista julklapparna idag också, var på stan med modern.
Noll kondis efter sjukskrivningen, blev hur schleten som helst.
Skiter i läkarens ordination "Gym om sådär 4 veckor efter operation. Nu har det snart iaf gått 3!
Sticker till gymet imorgon, kommer inte ta i så jag spricker, men måste komma igång igen ffs!


Ja, jag är en stor katt vid namn Suomi som lagt mig i en alldeles för liten korg, so what?
Och ska det ligga julkort här i sen? Dream on! (Vi experimenterar med att ha apelsiner bland julkorten just nu, moahaha)


Dizzie gosade ihop sig på gardinerna som väntade på tvättmaskinen.


Dizzie inspekterar snö på balkong.



Gulliga tassavtryck


Alla tre sötnosar på ett kort :)
Inte lätt att ens få en katt att vara i knäet, så detta var vi tvungna att dokumentera :D

Sådär ja!
Lite pics.
Och nej, inga kort på mig än.
Kanske blir det nån festbild imorgon som kommer hamna här, men ser fortfarande ut som ett jäkla miffo.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vilket underbart dubbelkattkort :-D Härlig bild på "kattkorgen" också...hehe :-D

2010-12-18 @ 12:40:21
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Katterna sitter symmetriskt. Kul!

2010-12-18 @ 18:53:02
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0