Nyår

Tack alla goa vänner som kom och gjorde hela kvällen :)

Dagen började med att jag, Jerry, Dick och Knet gick upp till storkasberget i 15 minusgrader med en termos med tomtefars glitterglögg i.


Jerry och Dick redo att vandra.


Här har vi inte ens kommit halvvägs, men skägget börjar bli vitt på Dick.



På Jerrys skägg också.


Någon kilometer senare har Kneeet fått en istapp från mustaschen, hahaha!


Jerry börjar också frysa igen. Han har en vit halsduk, allt är inte is, haha.


Jag har fått lite vitt hår också, det jag inte hade lyckats gömma


Jultomten ey?


Vi hittade tre smålandsburkar som nog någon hund käkat verkar det som.


Pojkarna blev glatt överraskade, tackade hunden och drack.
Sen dog våran kamera minsann, så vi fick inte mer bilder därifrån, Dick tog dock med sin.

Sen softade vi och försökte värma upp oss i någon timme, sen var det dags att förbereda kvällen.



Jag står och styr potatisgratäng. Snyggt också att jag hade suttit på nåt blött så jag gick omkring med en fläck i röven :)


Dick gnuggade ballonger mot huvudet och satte upp dom i taket, vackert, haha :)


Sen kom folket. Patrik, Sara, Annie, Marika, Pernilla, Dick och Kennet syns här


Malin, härlig pose :)


Pernilla i soffan, väl dold, Jennifer och Tobba!


Malin och jag :)



Dick blir bländad skulle jag tro :)


Isgitarrer! Dock så har det mesta smält här :) Sebastian fick en colagitarr.


Jerry en mjölk-gitarr, haha, det var inte så gott att blanda med.
Just det ja, de körde en rum&cola, fast inte en riktigt. Det var glögg med smak av rom blandat med cola....OCH mjölkgitarren...fy fan. Utan mjölk var den ju god dock :)


Jennifer spillde visst lite :)


Någon snodde visst stolen för Malin.



Som straff fick berövaren grädde :)


Kennet uppklädd och fin!


Jennifer och Tobba var gulliga mot varandra.



Marika och Malin :)


Pernilla och Annie...leker? :)


Söta Jennifer


Tissetaaass


Undrar just vad hon föröker säga


Hon verkar ha hamnat med i någon slags rit iaf :)


Closeup


Matts var ju där också :)


Haha, vad gör dom?


Och vart fan kom moroten ifrån?


Pernilla försöker mata mig?


Hahhahaaa, som sagt, vad gör dom egentligen?


Hahahaha, tunguppvisning? Malin verkar föga imponerad :)


HAHAHAAAA, knäppisar :D

Vi drog väl oss hemåt runt 4 och la oss väl vid 6-tiden.
Så igår var man ju inte så pigg, konstigt det där :)

Men, jag säger det igen, TACK FÖR ATT NI KOM!
Det var jättekul, jag är inte avskräckt alls från att ha mer middagar faktiskt :)

Kram på er alla!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Johnnys skägg brukar bli alldeles vitt också. Det är roligt. Vitt och stelt. Stackarn.

2010-01-02 @ 15:05:44
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Mikapika

Rooooligt att se bilder & det var supernice hos er me massa goo mat! I like! =)

2010-01-02 @ 20:38:29
Postat av: Maol

Malin ser jätteledsen ut på sista bilden. WTF?

Och Pernilla har ny frilla, nice.

Såg trevligt ut. ^_^

2010-01-02 @ 23:10:36
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

hihihi...jag lyckades undkomma alla bilder :-D

2010-01-02 @ 23:54:07
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Maol: Det var för att Jerry, (tror det var han, eller så var det Annelie) som tog bilden, bad mig att se bekymrad ut och titta på Dick. Jag har ingen aning om varför. Ledsen är jag iaf inte!



Tack för en rolig kväll med god mat! Den varma laxsmörgåstårtan tar jag gärna receptet på om jag får. :)

2010-01-03 @ 14:03:50
Postat av: Malin

Det kan förresten vara så att Jerry försökte göra en motsatt version av tredje bilden nerifrån. ;)

2010-01-03 @ 14:05:16
Postat av: Dick

Det va svinkul hela dagen :)



Jag skrattar och förundras över tungbilderna haha

2010-01-15 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0