Mors dag

Idag har jag och Jerry varit ute hos mina föräldrar i Klässbol och firat mors dag, hade beställt en White lady på kvarnen i Klässbol, det är en slags prinsesstårta, men det är vit marsipan och chokladgräddemojs inne i den, mycket godare än vanlig prinsesstårta!
Så vi smaskade och åt och pratade kök, mor och far ska visst göra om köket i vinter, så de har börjat planera nu, blir nog ikeakök iaf, de ska bara bestämma sig för vilka luckor det blir :)
Och så fick jag en uppgift, jag ska få måla deras postlåda!
De har en målad, med blommor på och grejs, men den har blivit sliten och flagnar färg och skit, så de bad mig göra om det, så nu ska jag spåna på hur jag vill göra det, ska bli kul, har aldrig gjort nåt sånt :)

Jag slänger väl upp bilder från igår nån gång under veckan, orkar inte nu.
Misfire var svinigt bra, ojojoj så ont i nacken jag har :D
Sen var polismongona idioter och tvingade dem att stänga, så resten av banden blev inställda. Jävla jävla skit.
Idioter.
Så en del som köpt biljett kom inte ens in igår, kommer man kunna få tillbaks pengar tro?
Jävligt dålig stil!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Så har väl aldrig polisen gjort förut? Vad fick dem att göra så? :/

2010-05-30 @ 20:40:54
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Stängde de Viksholmen? Va??!



Kul att måla postlåda förresten. Det får du ta bild på när du gjort :-)

2010-05-30 @ 20:43:37
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Svar: Jo, det måste de nog. Man måste ju vara med i svenska kyrkan bara för att söka jobb som kyrkogårdsvaktmästare upptäckte jag en gång :-)

2010-05-31 @ 16:31:18
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0