Benknäckarblues

Tjipp och goddagens!
Idag slutade jag tidigt på jobbet, stack iväg till en sjukgymnast, ty min rygg har värkt, plus att mina jäkla muskler i röven fortfarande känns efter Wacken! (WTF GJORDE JAG?)

Det var intressant men lite galet.
Låg mer eller mindre dubbelvikt kändes det som, i bara trosor och bh medans mannen hängde över mig och hoppade till så det knakade i ryggen.
HAHA!
Det gjorde inte ett dugg ont heller, så jag låg där och jublade mer eller mindre, han tyckte nog jag var en rolig patient.

Och så visade han en väldigt enkel avslappningsövning eftersom han märkte att jag var så uppe i varv.
Det va gött.



Det som gjorde ont, det var röven, fy helvete!
Han klämde på musklerna för att se om det gjorde ont- det gjorde det!!!
Han tror jag är spänd, så jag ska stretcha å göra övningar så får vi se om det släpper!

Håll tummarna för böfvelen!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det var inte bäckenbotten som är spänd på dig? Jag har det nämligen och det gör JÄTTEONT när läkare klämmer en på röven. Hmm...jag ignorerar hur sjukt det där lät :-S

2010-11-08 @ 21:54:43
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha, det lät ju fan gött :)

2010-11-09 @ 09:07:27
Postat av: Grodan

Åh, jag måste snart uppsöka en kiropraktor! Min nacke håller på att ta livet av mig :P

2010-11-09 @ 13:29:51
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jag har bara sett första avsnittet än! Blev så uppfylld av True Blood :) Och sen drar jag mig lite fört å, jag VILL INTE att Rita ska va död :( Allt blev så misär. Men snart så ska jag ta mig i kragen och kolla på't :)

2010-11-10 @ 10:03:52
Postat av: Grodan

sv: jaaa.. jag vill ha sommar och festival :D

2010-11-10 @ 12:04:59
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0