Beslutsångest

När jag kom hem i söndags hade jag fått ett brev från molkoms folkhögskola där de visst har en hälsoutbildning på ett år, som de tyckte jag kunde ansöka till eftersom jag sökt "hälsa och wellness" på Karlstad universitet.
Läste på om det, lät jättekul.
Så nu...ska jag nog skicka in en ansökan dit.
Men tänk om jag kommer in på båda ställena?
Eller tänk om jag inte kommer in på något?

GAAAAAH.

Dretbapskit.

Men jag kör väl på så får vi se.
ska bara bli av med min hemska förkylning så jag kan skriva ett snyggt personligt brev...hur man nu skriver ett sånt. tips någon?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Det dilemmat hade jag när jag slulle skriva brev till Ingesund. Jag bara typ skrev om mig själv, vad jag sysslar med nu, vad jag vill göra i framtiden, varför de ska ta emot mig och mina intressen. En halv sida lyckades jag skriva och det är lagomt har jag hört.

2011-06-22 @ 20:43:55
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Ett besök på Molkoms folkhögskola kanske vore bra? För då kan du känna av om du skulle trivas där :-) I ett personligt brev ska man sticka ut på något vis och bli ihågkommen, dock inte för extrema saker :-D Gärna sådant som är relevant för kursen man söker.

2011-06-23 @ 22:33:33
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0