Söndag

Startade dagen med lite gym, men attans vad svetten rinner extra nu på sommaren, luften står precis still där inne, men då känner man att man har gjort nåt iaf :)

Idag blire att börja fundera på klädsel på metaltown, men det är ju så förbannat svårt, man är ju inställd på "Sol", men det verkar bli skurar och inte precis kokande hett, så vi får se vad jag styr.
Och så kommer man hinna ändra packningen sådär 20 gånger pga nya prognoser på smhi och yr.
Kan inte nån bara flåsa iväg regnet så jag kan ha lätt packning? EY?

Nu får det bli frukost och sen en efterlängtad dusch!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

man svettas ju kopiöst bara av att få upp för lutningen till omklädningsrummet i den där värmen

2011-06-12 @ 09:37:57
Postat av: Pernilla

Känner igen det där. Först skall man svettas i det kvava helvete som är utomhus och sedan kommer man till en lokal utan syre whatsoever. Jag skall göra en Michael Jackson och ta med mitt eget syretält nästa gång jag tränar.



Btw, islänningen. Jag tror inte han hade fräknar men han var ung. Typ under trettioårsåldern någonting kanske.

2011-06-12 @ 14:28:15
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Här ska det bli skitväder igen imorgon och typ hela veckan. Boh!

2011-06-12 @ 16:41:58
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Svårt det där med packning... När jag var på Metaltown hade jag packat för både sol och regn, men då var det rejält med sol båda dagar. Brände mig som bara den. Såg ut som jag hade jättestora mjäll när jag kammade mig veckan efter. Trots min packning för alla väder så hade jag nämligen inte med en enda huvudbonad :-S

2011-06-12 @ 22:21:44
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0