Nämen oj vad det bubblar

Inom mig. Alltså.
Fick vg i min hemskt korta kurs transpersonell psykologi.
Trots att jag bara hade en vecka på mig att gå igenom 400 sidor engelska pga krångel med att låna bok.
Jag har gnällt alltför mycket om tidsbristen och min okunnighet i att förstå mig på engelska termer. Men, det gick ju förbannat bra.
Nu är jag en stolt katt.
Växte en dm tror jag!

Man får sig verkligen en "aha-upplevelse" ibland. Jag har nåt innanför skallbenet. Även om jag svär som en toka och har ett hemskt språk i allmänhet. Men skriva kan jag visst göra :)

Nej, nog med kärlek för mig själv.

Helgen var fiiin, mor och jag kämpade med julklappar, jag är klar. Typ, ska göra en liten sak bara. Gött. Fast hemskt. Jag vill ju köpa julklappar till alla som står på två ben. (Eller ja, fyra också...och inte förglömma de som inte kan stå) Så det är ett slag i magen, men jag kanske kan ge mer kärlek helt enkelt. Inte helt fy skam det heller?
Kvällen var lovelly, gött fölk på förfesten, kul på push. sen ville jag inte bli bakfull, så jag gick omkring och irrade på stadens gator i nån timme, men det hjälpte ju föga. Men fick lite motion iaf :)


Förfest hos Jennifer
Malin, Sofia och Jennifer i ett lyckorus.


Must? Lager? :)


Annie med sin fluffiga väst, hon kan få bli mitt husdjur! Hennes hår är ju som en dröm också :D

Det var en fin kväll, många samtal, vissa djupare än andra, absolut en grogg för mycket och och och...headbangsnacken gör sig påmind.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Grodan

Sjukt kul att träffa dig i lördags :D <3

2011-11-29 @ 20:46:49
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0