Dejt!

2 maj ska jag på möte på drivhuset som det ser ut som.
Och den fjärde ska jag gå till en läkare för att se om de kan få någon ordning på min höft, för det står mer eller mindre still efter naprapaten, så nu hoppas jag att jag får bättre svar av en läkare än Tess fick - kortison eller lär dig leva med smärtan.
Smärta ska inte ignoreras. Får man smärta betyder det ju att kroppen försöker säga till att något inte stämmer. Får hoppas att denna herr Sebastian Schmidt vet vad som ska göras.
Jag och Emelie fick tag i en hårtrimmer igår också...haha, hoppsan, vi slant :)
Hänghaka jag har då, baaaah! Låt mig få börja motionera snart sa ja!!!
Tjipp tjoooo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Å satan vad snyggt!! :D :D GILLA! Slint lite mer nästa gång, det passa dig ;D



Åhhåå söööt du är!:) Hahahaha ska fan stå på Kalles axlar för jag behöver fasen brännas av solen :) Har sommarlängtan så jag avlider!

2012-04-24 @ 13:21:07
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag fick det beskedet för cirka 6 år sedan så hoppas verkligen du får höra nåt annat! Mig struntar de mest i så jag får aldrig höra om det kommer nåt nytt om jag inte specifikt frågar efter det. Och hur ska man veta VAD man ska fråga liksom? Eftersom jag haft ont så länge och lite här och där i kroppen och dessutom har diagnosen fibromyalgi så tror jag många avfärdar en som hypokondriker och inbillningssjuk :-( Fick höra av en inom vården att jag var "rädd för smärta". Ville skrika då. Har lärt mig att leva med smärta så är inte det minsta rädd för den. Dock så är det inte så lämpligt att göra saker som får en att bli sängliggande nästa dag när man har ett litet barn att ta hand om och på grund av det så kanske jag inte vill träna mer än vad jag gör för att jag VET hur min kropp reagerar.



Ursäkta raljerandet... :-S Jag "tände" till :-/ För att sluta positivt. Gillar verkligen frisyren! :-)

2012-04-24 @ 23:48:00
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Svar: Hängde med exakt för precis så är det för mig också :-)

2012-04-25 @ 18:28:37
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0