Konstigt sånt där!

Hade huuuur kul som helst igår! Massa fina folk, underbar mat, skitbra musik (förutom Manowar, bhahahaa).
Pimplade dock som en tok - men kände mig knappt salongs..? Eh? Jaja, det var inget att gnälla över, mådde ju riktigt bra idag! Men ändå...man blir så fundersam när det blir sådär :)
Känner mig lite...nere nu. Precis kollat på Melancholia, gillade den! Men ja...den var väldigt hemsk men ändå fin.
Imorgon blir det lite Acconajobb igen, även tisdagen, sen ska jag fördjupa mig i psykologins värld fram tills festen på fredag!
Flum är fint. Mer psykologi åt folket!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Men ååh <3 tack! :D



Fattar heller aldrig det där med fyllor. Ibland kan jag typ spy av 2 öl. Andra gånger kan jag ha världens bästa fylla och faktiskt uppe och går dagen efter. Skumt! jag beställer en pörfekt fylla på fredag och måbra dagen efter :D

2012-01-01 @ 21:17:03
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0