Så förbannat svårt

Nu ska jag virvla in i min garderob för att leta festivalkläder, men vad ska man ha med?
Ingen av väderprognoserna går ju att lita på. Och sen att den ena (yr) säger att regnet kommer på söndag och den andra (smhi) att det kommer redan torsdag natt hjälper inte till.
Vet många som verkar dyrka yr, men enligt mig är det mer eller mindre samma skrot och korn som smhi, vänder vindarna så är det felprognoser, that´s it.
Men jag håller tummarna tills de vitnar att yr stämmer denna gången!!
För mig gör det ju inte alltför mycket eftersom jag har ett hotellrum att sova i, men tänker på de stackars camparna, inte sköj med genomblöt camping NEJ.
 
Men ja, söka kläder ja, gött att vi åker bil, gör inget att ta med för mycket grejer för en gångs skull :D
Sol...?
Eller regn??
 
Tar fram stora väskan.
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Alltid svårt att packa, synd att man inte kan teleportera lägenheten så fort man ska nånstans.

2012-07-01 @ 21:27:40
URL: http://sheeightdevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0