SJ

Imorgon blir det att tuffa ner med tåget till Göteborg där min kära bror möter upp mig!
Så blir det en långhelg i Bollebygd, det ska bli så roligt! :D
Och vad ska man hitta på när man åker tåg? Jo, läsa om diabetes, jippiejoooo! Det är intressant och viktigt att läsa om alla sjukdomar, men man blir så nojig när man läser riskfaktorer på alla, men men, det är väl bra att vara medveten om risker och inte leva i en drömvärld.
Och Jerry slutar på fredag och kommer ner också, ska bli härligt att bo tillsammans igen!
Jerry in action

Kommentarer
Postat av: Tess

När jag läste psykologi så blev det också lite noja. Tyckte jag hade flera diagnoser...haha :-D

2012-05-15 @ 23:29:40
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0