Brumbrum

Tänk er den här helt ljusgrå.
En sån liten tok har vi köpt oss.
Öuuuhmmm....fyrhjulsdrift, och den får dra möööe å, så vi kan lätt slänga på vår lilla husvagn.
På lördag ska vi hämta våran nya familjemedlem.
Och va fan är det för bil då?
Jo - en Subaru forester -07. Så nu ska vi kunna slingra oss fram här på småvägarna lite mer säkert!
 
Annars då?
Torr om händerna.
Och min deo är borta.
Gått i två dagar utan och känner mig som en slusk, två minuter efter duschen är det skam som infinner sig. Så idag var jag vild å galen å snodde Jerrys å sa detta till honom.
Då sa han:
- Men jag hittade din deo, den ligger där. *pekar i en låda jag kollat igenom 233576786 ggr, helt säkert!! Och där stod den, hur synligt som helst.
Och jag luktar man.
Hah.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vilken american style bil! Nu kan ni leka Tony Soprano :)

2013-01-15 @ 23:03:45
Postat av: Tess

Ser riktigt nice ut :-) Vad händer med de bilar ni har?

2013-01-16 @ 20:35:59
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: ellis

fler än jag som inte klarar dagen utan deo och dessutom är blind:) Vi kanske är släkt:)

2013-01-17 @ 10:31:30
Postat av: Diana

Vilken fiiin bil!! :D hurra! :D

2013-01-25 @ 13:00:43
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0