Hej och hå

Nu har det varit båtåkning.
Hade hur sköj som helst, det var kul att parta loss totalt med sara, kändes som en evighet sen, det får vi göra om :)

Det hände alltför mycket snyggt som vi gapskrattade åt, men nu när jag tänker på det (och tänkte försöka förklara) kommer jag på att det bara är vi som åkte som skulle förstå det roliga i det, haha, så jag försöker mig inte ens på att förklara :)
Jag säger bara mjölkchokladbit som rullar upp i pannan.
Och självklart den galna ölburken som sprutade öl i den nybäddade hytten.
Vackert!

Shoppade lite sprit också till festivalerna, 1 liter koskenkorva gick på runt 180 spänn, så man sparar ju in att shoppa där.
Fick med mig 4 vanliga koskenkorva, en liter blåbärskoskenkorva (helt fantastiskt skitgod) plus att jag snodda 2 vinflaskor från buffén som jag gav till mina föräldrar som tack för kattvakt :)

Förra gången vi skulle åka bussen hem från båten blev jag svinkass och kräktes hela tiden, var lite nojig för att det skulle bli så nu också, men Jenny hade den bästa lösningen - vi dricker på vägen hem också!!
Så, vi mådde bra och hade hur kul som helst där också, Peter smashade sin snygga bandare, men så hade vi min bandare och hans batterier så det var röj, yihaa! Min lilla bandare heter Sebastian, det är nog min..hmm.. tredje eller fjärde sebastian nu! Och varför har jag då döpt min bandare till det? Jo, eftersom det är ett väldigt vackert namn och eftersom jag inte har något barn att döpa så får jag nöja mig med min bandare :) Tadaa!

Nu ska man jobba imorgon igen, är trött som ett as, men har ju kortvecka så det kommer funka hur bra som helst!

Ett Jennycitat vill jag avsluta med.
"det var ju här vi pratade med ridande hästar"

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad kul det låter! HAHA...härligt Jennycitat! :-D

2009-04-27 @ 22:19:04
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, yepp, du skulle ha sett hennes min när hon kom på vad hon hade sagt :)

2009-04-28 @ 05:48:21
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0