Det var som fan!

Haha, höll på att rensa i garderoben, längst in hängde min studentklänning som min syster sydde upp åt mig, den passade fortfarande :)
Det är ju ändå 7 år sen nu.
Lite glad blev jag :)

Nu om en timme ska jag möta upp Malin på stan, hon ska låna andra säsongen på Sopranos, själv kom jag igenom säsong 4 igår.
Så vi ska styra lite fika och så, ska bli nice.
Sen ska jag nog hem och fortsätta röja i kläderna.
Det är ju sjukt, man har hur mycket som helst, men när man ska välja kläder tycker man att man inte har nåt att sätta på sig. Hur mycket sakit finns det egentligen i den där garderoben?
Det finns så mycket nostalgi som är svårt att göra sig av med, fast man inte på nåt sätt skulle passa i det idag.

Jaojao, så kan det vara.
Min mage verkar bli bättre nu, gött å slippa gå till läkare. Om det nu inte kommer tillbaks, men det märks, tar en dag i taget nu!

Tjopp!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

den har jag redan sett (: det finns en recension om den nånstans på bloggen (: den var till och med på blogg.se startsida :D



Här är det bara bra, ska snart lägga lite kyckling i soja och förbereda kvällens mys med gubben min (:

2009-08-15 @ 11:54:27
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Tess

Den där nostalgi-känslan är svår :-) Är man drabbad av den är det svårt att göra sig av med grejer. Jag brukar passa på när den känslan har tagit semester och då brukar jag få en del rensat faktiskt :-)

2009-08-15 @ 21:58:57
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0