Fan va det blåser

Blir galen på den där blåsten därute, var uppe vid 4-tiden och gav missarna mat och märkte att det var halv storm därute, verkar inte ha lugnat ner sig särskilt, det där vill jag inte gå ut i, hatar blåst.
Så det blir väl en innedag idag om det inte ger sig, måste väl iväg och handla också, men det är det ingen brådska med än!

Nu är jag inne på 5e säsongen på sopranos, man börjar ju undra hur allt ska sluta, om det går åt helvete för alla eller om de kan fortsätta som de gör.

Söndag söndag söndag...en inte alltför omtyckt dag av mig, man är ledig, men måste börja tänka på veckan som kommer, och man har ju precis vant sig med sovmorgon.
Jaja, ska inte klaga, jag har ju jobb.
På tal om det, skrev för någon dag sen om jobbet och att man snart säkert skulle bli förflyttad till plåten, vilket är det tråkigaste stället.
Nu har det blivit sanning, inte för mig (än), men för Jenny, hon är inte alltför nöjd kan jag ju säga. jäkla skit.

Man kanske skulle ta å väcka göbben som ligger å sover, alltid kul att lägga mina iskalla händer på honom, haha!!!!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag föredrad oldschool zombies, de som hasar sig fram och sliter folk i stycken, de som springer och låter som galna hundar är jag inte så mycketför (:



psykoligiska thrillers/skräck är nice, the eye är frina grejer, asiatiska fur sure (: älskar asiatiska filmer. sett a tale of two sisters? den gillar jag :D

2009-08-16 @ 13:01:32
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0