Jaså, nu förstår jag

Iaf lite mer, varför jag varit EXTRA seg denna veckan, nu är jag visst förkyld.
Jippie.
Det är det roligaste sättet att tillbringa en helg på, hoppas jag bli bättre snart, så inte det är nån seg skit (som det i 98% av gångerna är)
Vi har ju styrt om i sovrummet nu också, bredare säng och en ny byrå, så det blev en tur till tippen igår också efter jobbet.
Känns som mina sista krafter rann ut igår efter allt kämpandet.
Nu kommer snart en arbetskamrat och hämtar våran gamla säng också, hoppas jag slipper bära, svetten rann av att förflytta den från vardagsrummet till hallen.

TRÅKIGT!

Nästa helg ska jag ju vara frisk, då ärä ju Dublin Fair, så har jag glömt att sagt det, så säger jag det nu: Fest här nästa lördag! Häppa häppa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj! Jag kommer men jag ska icke på dublin fair. jag går antingen till Roof eller hem. Måste ta det lugnt också, jag ska bort dagen efter. :P

2009-08-23 @ 12:48:49
Postat av: Maol

Ops glömde skriva mitt namn.

2009-08-23 @ 12:49:20
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0