Jobbig dag

Först jobb, sen ikea.
Egentligen skulle jag och ett gäng från jobbet hälsa på en kille som opererat sig för cancer idag, men det var lite fullbokat för en del, så vi sköt på det tills nästa vecka.
Så då styrde jag ikea och sängram istället. Och en byrå å lite tjafs (som vanligt)
Så jag var väl hemma runt 20 idag, knappt suttit sen halv sju imorse, gött ont i fötterna.
Nu blir det nog sova snart, sen blir det motionscykel till morgonen. (gött med cykel, så slipper man bli genomsur om det regnar ute etc...nu finns det inga undanflykter, hehe) Morgonmotion är gött!

Nej, nu får det bli att pussa lite på älsklingen och sen krypa ner i sängen, har en jäkla huvvevärk!

Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad du orkar med saker! Önskar jag hade lite mer ork :-)

2009-08-19 @ 00:05:35
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Pga ikea igår så orkade jag dock inte imorse, så kan det gå :)

2009-08-19 @ 16:31:34
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0