Ärade nyårsgäster

Som det ser ut så blir det dessa varelser som kommer på nyår, väntar på svar från 2 skövdebor än dock, så vi kan bli fler :)
Och ja, märkte det nu när jag slängde upp bilder, vi är inte 15...vi är 16!!! :)


Ja det är ju jag då


Och jerry


Elin kommer


Och hennes poler Cissi


Maaalin kommer


Und Sebastian


Tobba!


Jennifer minsann!


Tess kommer också


Sarasarasara


Patrik!


Pernilla!


Kennet!


Annie!


Marika!


Och sist, men inte minst, Dick!


Suomi kommer nog kräva lite uppmärksamhet också.


Dizzie är mer av en spanare.

Det här kan inte bli annat än bra! :)
Jag hade tänkt bjuda på lite aptitretare när ni kommer, men jag tror jag skiter i det, ni får nöja er med middag och efterrätt, ni blir nog mätta ändå :)

Kl 19.00 på nyårsaftonen smäller det, jävlar anamma!
Arvikas elit i min lägenhet, jag längtar!
Sen blir det som sagt sjövinden, när maten har fått smälta lite :)

Kram på er alla, vi synes!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe! Trevligt trevligt! Fint svar på min fråga också. :) Det ska nog bli riktigt roligt på nyår faktiskt.

2009-12-20 @ 11:44:45
Postat av: Tess

Härliga människor! Och härliga katter, det får vi inte glömma :-) Vilken skojig bild på en uppochnervänd katt...hahaha :-D

2009-12-20 @ 13:14:15
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Jennifer

mycket trevligt!



men om den där bilden på mig skulle fall off the face of the earth skulle det inte göra ett skit! :P

2009-12-20 @ 15:47:08
Postat av: Elin

Perry!Bara underbart folk,detta kommer bli mycket roligt :D

2009-12-20 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0