Snart nyår nu hörreni!

Min mobil är så pank den kan vara, märkte att Malin messat mig om att det snart är nyår, iiiih!
Börjar bli härligt stressad, tror dock jag har det någorlunda under kontroll, gjort två desserter idag, en verkar dock vara misslyckad medans den andra nog kan vara väldigt god :)
Imorgon fortsätter jag förberedelserna, wowowowowowooooow.

Fan i helvete vad kallt det är!19,8 minus just nu, brrr...
Igår när vi kom till jobbet kändes det lite kyligt, och när vi fått av oss utekläderna märktes det ännu mer... 10 jävla plusgrader!!! Humant? näää... fy fan, alla frös som tokar, hade långkalsonger under blåkläderna, men det hjälpte föga, teet hann bli ljummet innan man hann dricka sig varm... Det är konstigt det där, 10 grader ute är gött...10 grader inne är svinkallt.
Frös hela dagen, även när jag kom hem, tog ett långbad, en lång dusch efter det, satte på mig varma kläder och la mig under en filt OCH sov med kläder på under natten. (Jag är fröken nakenfisis vanligtvis) Imorse var jag varm, men självklart har jag fått ont i halsen, så jag hoppas inte det bryter ut nån förkylning nu :(

Öööööhh.. ja. Idag har jag fått mycket lön för att göra lite. Jobbade mellan 06.48- 14.00 eller ja, jobbade 06.48 till sådär 09.30. Sen fanns det inget att göra, vi fick inte göra nåt, så alla satt och pratade och glodde in i en vägg. Vi inventerade och kontorspersonalen var tvungna att fylla i vad vi hade skrivit för saldon på artiklar innan vi fick börja arbeta och använda saker. SUCK. Skulle ha jobbat till 15.30, men jag var redan uttråkad vid 11-tiden, så jag tyckte jag höll mig kvar länge ändå.
Imorgon ska jag dit igen, hoppas de fått ordning på allt så man kan jobba igen.

Nu ska jag snart titta på en repris av Stenhuggaren som går på svt24 vid 21.00. Jag har ju läst alla Camilla Läckbergs böcker, så man vill ju kika på filmerna som kommer :)

Tjipp tjo!!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ser fram emot det! Hoppas det bara är nåt tillfälligt med din hals! kram

2009-12-30 @ 00:16:42
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0