Gött mä mat!

Var som sagt på Hotell Oscar å åt igår, göttgött!
Jag tog halstrad rödingfilé med dillstuvad färskpotatis, sååååå gött!


Hugo hade en fin likör :)


Jerry å Hugo!


Martin!


Marie och Jenny!


Jenny, Malin och Sebastian!


Patrik och Sara!
Det var dom som var med, och så jag självklart, men det fanns visst inga kort på mig :)


Den här vätskan fick man smaka av också, ganska god :)


En galen Sebastian - efter 4 tallrikar mat på filébuffen som en del tog :)


Sara verkar hitta lite filé i nån tand minsann


HAHA!


Malin med en piggelin :)



"Hmm...menar de allvar?"


Vi gillar att visa våra händer


Titta vad galna vi är, vi har lagt en sukett på soffan :)


Here comes Jenny.
Det var ju meningen att hon skulle ha satt sig där, men hon orkade bara gå förbi Malin, så våran plan med en sukett på Jennys röv misslyckades.


Malin smakar på Hugos drink :)


Öl verkar vara smaskens minsann


Min baksida


Haha, vad gör du Marie?


Close-up på Jerry :)


Undrar vad dom pratar om :)


Vill inte vara med på kort ey?


Vad trötta alla börjar se ut.. :)


Ja titta...små ögon...


Ånej, jag misstog mig visst..


Eller, det var nog så.
Jag leker killer-rabbit


Malin ville gå vidare och partaja, det skulle ingen annan, därför denna lite buttra min´.
Har inte fått nån uppdatering på om hon hade kul, men det hoppas jag.


HAHA, såg ut som dom hade blöjor :)

Jag hade jättekul igår, hoppas ni andra också hade det!
Det får bli en tradition tycker jag! :)

Nu har jag tagit frukost på min första lediga daaaag, så skööööönt!
Ingen stress, ska ta mig massa tid till att slappa och läsa, som jag så gärna vill men aldrig orkar.
Först blire slapp i soffan med Jerry å Suomi.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Det var en änna blixt på kameran. :P

2009-07-11 @ 19:48:59
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

"Hmm...menar de allvar?" hahahaha...så syrran :-D Killer-rabbit var söt också :-)

2009-07-12 @ 20:26:50
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0