självklart..

.. så krånglade bloggsidan igår när jag hade tid att lägga ut bilder, får se om jag hinner slänga upp mer imörrn.
Men jag var på god väg iaf :)

Nu har det börjat anlända vimmerbybor till campingen också, själv ska jag dock börja festa först onsdag eftermiddag/kväll, har två arbetsdagar kvar.

Varit och shoppat idag inför festivalen iaf, var sugen på att kunna lyxa mig lite och att för en gångs skull laga lite mat hemma, det är mest bara dyrt och tråkigt på området.
Och så fick jag handla lite glutenfritt också, Alex, Peters tjej, var visst intollerant mot det, men nu är jag redo :)

Häppa häppa!
Nu blir det dusch och sen försök till insomning.

Kommentarer
Postat av: Tess

Får se om deras tält är i närheten av mitt :-) Sticker på kryssning idag och kommer hem på torsdag, så första dagen blir det nog inte så sent för mig men fredagen och lördagen eventuellt :-)

2009-06-30 @ 09:06:08
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0