Fyllisar och avkapade fingrar

Igår var jag, Jerry och Knet iväg till nöjesfabriken och tittade på Vomitory och Dark Funeral.
Det var nice.
Dock glömde jag kameran så det blev inga bilder.
Vomitory hade 20års jubileum, så de hade fått dit gamla sångare som fick köra låtar och grejs, var lite kul.
Själv så tyckte jag den första sångaren som de hade när de startade hade bäst röst igår iaf, kommer icke ihåg namnet, men han var väldigt kort, och smal var han också, så jag blev förvånad att han hade sån styrka i rösten. Som dom säger, Det är inte storleken som spelar nån roll.. :)
Sen hängde vi och pratade med lite folk iaf, Tobba var lycklig men väldigt rinnig i ögonen, linserna krånglade plus att det var rökmaskiner som pyrde lite överallt, så det hjälpte väl inte till.
Sen kom en dynge Robin the Lord som knappt kunde stå på fötterna, och så skulle han peta mig i magen eller liknande och träffade mig mitt i naveln, jäklar vad jag tjöt till, haha, är jättekänslig i naveln.
Sen sprang jag och Jerry fram för å glo på Dark Funeral, de var väl...halvbra live, det hände ingenting kändes det som, men det var gött å höra lite gamla godingar iaf :)
Efter det någon gång, lyckades Jerry bli lika dyng som Robin hade varit, så jag fick hjälpa honom lite att gå, haha.
Shit va fulla folk kan yra om konstiga saker, jobbigt för dem att jag var nykter, jag körde bil jag, så jag kommer ihåg ganska mycket iaf :)

Vi träffade på en full Micke Pettersson som ville till Arvika också, så han fick skjuts hem, men egentligen ville han inte hem, han ville fortsätta festa, men fick inte tag på någon.
Och han skulle visst repa med bandet idag så ändå tyckte han att det var bra att han kom hem.

Förvirrade fyllisar som sagt :)

Idag sprang jag ner på stan för att köpa lite cider, plingade då Jenny för att höra om hon skulle komma också, var osäker på detta, men det skulle hon iaf.
Då berättade hon att en 4-männing till mig(cowboy), som jobbar på samma jobb som oss hade lyckats kapa av sig två fingrar igår, kan tänka mig att han kapade ved som han gör ibland. Det var iaf tummen och pekfingret.
Vet inte vilken hand eller hur mycket av fingrarna det var, men han är på örebro sjukhus nu iaf och försöker lappa ihop sig, så vi får väl se hur det går med det.

Fy fan va ONT!
Det rös i mig när Jenny berättade
Brr...

Nu har jag rensat i massa papper som jag alltid samlar på mig, svårt att slänga saker :)
Samtidigt lyssnade jag på massa Flogging Molly!!! :D
På torsdag ska jag se dom, ska bli skitkul!!!

Nu ska jag styra lite grejs, ha dä så gött, kära läsare!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh fy vad ont! Hoppas det gick bra för honom!

2009-05-30 @ 16:06:39
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0