Kattvakt någon?

Heeeej.
Undrar om någon nära vän kan tänka sig vara kattvakt åt våra goa kissar.
Det är två tillfällen i juli.

17-19 juli
24-25 juli
Fredag morgon till söndag kväll.

Det som behövs göras är att ge dem mat och vatten, rensa kisselådan och vara sällskap iaf några timmar per dag så de inte känner sig så ensamma.
Vi betalar 100 kr per dag. Dvs 300 per helg.
Så har du två lediga helger i juli kan du tjäna hela 600 kr på att gosa lite med två söta kissar! :)


Öppnar man till garderoben kan det gå så här :) Suomi och Dizzies röv.


Close-up på Dizzie :)

Hör av er snarast om ni är intresserade så vi vet!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka sötisar! Tänkte precis erbjuda mig, men som tur var kollade jag kalendern först och jag är också bortrest båda de helgerna :-( Var ju bra att jag kollade så jag inte lovade något jag inte kan.

2009-05-14 @ 23:49:30
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0