Typiskt!

Imorse när jag gav katterna mat runt 4  var jag bara den trötta Annelie som ger dem mat och går och lägger mig igen.
När jag sen vaknade vid 5 och skulle gå till jobbet kände jag mig totalt orkeslös, benen var inte alls sugna på att bära mig.
Så att bära på tunga glas på jobbet iaf ett tag idag var inte att tänka på, fick ta mig en hel karensdag. Sånt suger, suger ungefär 1000 spänn.Jippie.
Så nu var man sjuk igen, så jäkla trött på sånt!
Och nu när det började bli bättre väder igen också.
Plus att jag hade tänkt försökt styra ihop och träffa lite vänner jag inte hunnit med att träffa nu under veckan. Både Malin och Elin var jag kramsugen på. Nu får det läggas på is ett tag IGEN, suck.
Känns ju själviskt att träffa dem nu också, det enda det slutar i är väl att jag smittar så.
FÖRLÅT till er båda, i helgen eller till veckan borde jag vara bättre igen!

Jag har en önskan till arvikafestivalen.
Det är så att Fever Ray spelar på Fredagen. Karin Dreijer (från The Knife) sjunger.
Och Jenny Wilson spelar på torsdagen.
Snälla Jenny Wilson, stanna kvar till fredagen, gå upp på scenen med Fever ray och kör en gammal klassiker jag vill höra i sommar.
The Knife - You take my breath away.
Jenny Wilson gästsjöng på den låten minsann.
Och jag vill höra dom två ihop.
Vore inte det fantastiskt? :)
Tuffa damer båda två!
Yihaa!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på ljudet av Jerry som styr ihop en smörgåstårta.

Tjo

Kommentarer
Postat av: Tess

Mums smörgåstårta! :-b

2009-05-13 @ 15:08:50
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Mirja

Jobbigt att va sjuk, usch, hoppas du blir bättre snart!

2009-05-13 @ 18:49:09
URL: http://mirjaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej måste bara få tipsa om världens coolaste tävling du kan vinna en obama klocka som bara finns i ett exemplar :-D lycka till

2009-05-13 @ 19:34:56
Postat av: Maol

Inte kul att vara sjuk,kom tillbaka! Du har glömt ett äpple på jobbet :P

2009-05-13 @ 21:25:14
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackare ju! :(

Vi kan kramas hur mycket du vill när du blir frisk. Krya på dig! Puss och kram! :)

2009-05-15 @ 02:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0